torsdag 24. januar 2008

HALLO

Jeg har ingen katter, ingen hunder og ingen hamstere. Men jeg har norsk, og nå fikk vi nettopp en oppgave av Ingunn. Den fortalte at vi skulle lage en blogg på internett. Det har tatt litt tid, jeg skjønner ikke så mye, men nå tror jeg at jeg skal klare å legge ut et såkalt innlegg.

Innlegget inneholder interessante ting som ingen bortsett fra Ine interesserer seg for. For eksempel iskrem, ildere og irriterende saker som skjer på itslearning!

Akkurat nå sitter Maria Christoffersen og blogger for harde livet, hun svetter over tastaturet, sminken renner nedi sprekkene på knappene, hun burde fått tak i et svettebånd eller ti. Men jeg tror bloggen hennes blir superbra, den er over en halv side lang!

Rishab Chawla derimot, han sitter på høyresiden og fisker etter komplimenter. I tillegg danser han til en sang av Colbie Caillat som heter Bubbly. Knipser med fingerne og tar helt av. Vi har jo tross alt norsk, ingenting skal holdes tilbake!

4 kommentarer:

ŘÌ$H sa...

Takk for en hyggelig velkomst hilsen til meg:)
Du er min venn for alltid.
Hilsen,
Rish

Sofie Frøstrup Skyrud sa...

Du er en spesiell jente du Ine!

Ingunn sa...

Kjempefin start på bloggen! Men tittelen skjønte jeg ikke - kan du forklare den?

Julie sa...

jeg har katt :D